watching my whole life flash in front of my eyes
2011-04-19 / 22:40:59 / Framtiden

Låt säga såhär; allting går inte riktigt min väg just nu. Jag åt eller drack ingenting förutom vatten på nästan två dygn utan anledning. Visst är jag inte nöjd med mig själv och vill fortfarande se en viktpil som går nedåt lika brant som den gjorde i höstas, men det kan man ju glömma. Jag var sjukligt nära på att berätta detta för Petra idag också men det hade inte blivit något vidare. Men jag fattar fortfarande inte riktigt varför. Nästan som en slags självmedicinering eftersom jag haft bra med energi och cyklat nästan 4 mil dessa två dagar också. Och jo dessa dagar har jag väl förlorat ungefär 1.5 kilo men det kommer jag gå upp lika snabbt igen om jag inte håller självdiciplinen på dess yttersta rakbladsegg. Jag känner mig skum. Sen jag åt de makarinerna och köttbullarna blev det skumt i mitt huvud. Kanske är det sömnbristen som tar ut sin rätt.. Btw Theralen suger. Om jag inte redan sagt det vill säga. Har till och med valt att sova utan två nätter i rad nu för att jag då åtminstone kommer upp ur sängen vid en rimlig tid. Jävla antihistaminer. Får be Christer om nåt annat hur tragiskt det än lät. Men jag måste ju få sova, annars funkar det ju inte alls. Utan sömn ingen aptit, utan aptit ingen mat, utan mat ingen koncentration, utan koncentration ingen prestation, utan prestation massa ångest, massa ångest fannii går under. Ungefär så. Lite grann iallafall. Inte fan kom jag in på gymnasiet heller. Så det blir att fri kvotera och hoppas på det bästa. Annars får jag väl gå IV. Ett starkt bevis på att jag inte är så jävla smart som alla påstår; en smart människa går det bra för inom sånt här. Linnea är ett bra exempel, hon är smart och har över 300 poäng. Jag? Jag har bara 165. Jävla skit.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Linnea.:

Känner igen mig i det du skriver. Haft sömn/mat problem i flera år och prövat massa olika mediciner och har nu gått på BUP i fyra år. Att inte sova är ett rent helvete och att inte kunna äta pågrund av monstren i kroppen, gör inte saken bättre. men började för någon månad sen äta propavan, som är ännu ett namn bland mina mediciner, och det fungerar förvånansvärt bra och har nu sovit mer än jag gjort på flera flera år. Man kan inte göra annat än att kämpa på, inte tappa tron om ljus hur ont det än gör. Kämpa på, jag tror på dig!



Date: 2011-04-19 Time: 22:57:25 URL: http://svartvitnyans.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: