Today's a great day
2011-04-01 / 22:43:54 / Dagboksanteckningar

Hejhopp! Här sitter jag i soffan och spelar Nirvanas album Nevermind på hög volym, endast Ogge och hunden är hemma. Har haft en awesome eftermiddag/kväll med Lovisa på stan. Vi drog runt lite och ansträngde oss bokstavligen för att inte gå för snabbt. Det är knäppt att man kan vänja sig vid att gå i ett speciellt snabbt tempo när man har bråttom jämt och ständigt. Så vi gled staden runt, kollade in i Foto A-bilds nya lokal och gick in på Carlings där jag provade vårjackor, men de hade konstig passform eller var för dyr så jag skiter i att köpa någon för denna vår. Jag klarar mig med min stora parkas tills det blir så pass varmt att man bara kan ha långärmad t-shirt och munkjacka. Vi gick också till H&M där jag lade undan en vit farfarströja från herravdelningen, älskar den men ville inte släpa på massa påsar (eller ja, en) för vi skulle nämligen gå till Tony's och käka pizza hade vi bestämt. Just detta beslutet gjorde att vi dessvärre kom försent till NO-lektionen i skolan tidigare. Ihi we're bad girls, men wtf! Lite liv får man väl ha!

Bjuder på en bild Lovisa plåtade i skolan för några veckor sen bara för att det är fredag! (Även om det känns som onsdag)



Måste säga att jag gillar bilden även om jag ser lite flummig ut, men det är ärligt som kära Lovisa uttryckte det, I totally agree with her!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

4 Kommentarer
Lovisa:

vackra människa



Date: 2011-04-02 Time: 00:33:01 URL: http://lovisawe.devote.se
Linnea.:

NIRVANA!



Date: 2011-04-04 Time: 00:03:44 URL: http://svartvitnyans.blogg.se/
Linnea.:

sv; önskar dom kunde skrika istället, eller vad som helst!



Date: 2011-04-04 Time: 20:42:49 URL: http://svartvitnyans.blogg.se/
Linnea.:

sv; antar att de är chock, blandade känslor, de vet helt enkelt inte vad de ska säga. Skulle inte kunna föreställa mig hur jag skulle känna om jag hade ett barn som skar sig. Även om man själv vet hur det är, så blir det alltid annorlunda när ngn annan gör det.



Date: 2011-04-04 Time: 21:52:52 URL: http://svartvitnyans.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: