tappat fokus litegrann
2011-04-20 / 12:05:33 / Tankar & Åsikter

Jag sitter i B8 helt jävla ensam och får lite bryt på att jag inte får något gjort. Jag skrev klart min krönika och skulle sätta mig och renskriva det. Enkelt gjort liksom, men såklart börjar jag tänka på helt andra saker och tappade bort mig helt. Visserligen hann jag få ner 19 rader men allt som allt är det två sidor... Fail. Kanske ingen höjdare att börja blogga då men jag ska ändå gå härifrån och äta lunch om sisådär 4 minuter. Jag gillar inte att komma av mig såhär. Det borde inte vara möjligt när det inte är folk här som kan distrahera utan det är helt tyst, nästan. Människor springer och skriker i korridoren utanför (de borde ljudisolera till klassrummen tycker jag om de ändå ska renovera hela skiten) . Äsch ingen ide att göra något åt saken nu. Kanske drar över lite och försöker skriva, men det är tveksamt alltså. Men jag har svenska nu efter lunch och jag borde lämnat in krönikan innan helgen. Känner mig lite körd där. Aja får se hur jag gör, skriver kanske något mer senare!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: