Första maj
2011-05-01 / 00:38:15 / Dagboksanteckningar

Idag är det första maj och jag vill gratulera både min mamma och moster på deras födelsedagar! Sedan vill jag meddela er läsare att jag inte kommer lägga upp någon bild idag. Haha det första jag gör efter att jag säger något är att bryta det. FAIL. Aja, jag tror ni kan leva med det och ta det lite som det kommer, right? 
Iallafall så hade jag tänkt åka in till stan imorgon, för vet ni vad? Socialdemokraternas partiledare Håkan Juholt (a.k.a Super Mario) kommer till lilla Falun! Believe it or not. Hade tänkt åka dit med det är så tidigt, så vi får se hur det lbir med den saken. Plus att jag trodde han skulle tala vid Stora Torget men det står på Socialdemokraternas hemsida att han skulle tala vid Folkets Hus.. Vi får se. Men nu ska jag gå och lägga mig, godnatt!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: