Det förgångna
2011-04-04 / 21:42:21 / Dagboksanteckningar

Hejhopp, här sitter jag i soffan igen och lyssnar på Sum 41's nya platta Screaming Bloody Murder (grym skiva!) och tänker lite lagom sådär. Jag är sjukt sugen på glass, eller milkshake, mumsigt. Äsch det blev en bit chokladkaka istället och ett glas kallt Falu-vatten. MMH. Faluns vatten är fan bäst.

Idag var jag hos Petra igen, det gick väl bra. Vi diskuterade lite av det förgågna, därav rubriken. Men just nu orkar jag inte skriva mer, blev inget långt inlägg idag inte! Imorgon planeras skola och träffa Linnea när hon är free to go! Det skall plåtas lite grann, och jag kanske slänger upp en bild eller så om det blir någon bra.

Men nu mina vänner ska jag sova!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

2 Kommentarer
Linnea.:

sv; människor är fucked up! Adept är bäst!!

BTW, du är ogges syster vah?^^



Date: 2011-04-05 Time: 19:11:09 URL: http://svartvitnyans.blogg.se/
Linnea.:

sv; okey ^^ gick i samma klass som din bror 3 år då vi gick i högstadiet, viktig information ;)



Date: 2011-04-05 Time: 20:19:19 URL: http://svartvitnyans.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: