sunday, bloody sunday
2010-09-12 / 10:24:02 / Framtiden

Sitter och lyssnar på Blink 182 på min snart döende iPod.. Deras låt Adam's Song Från albumet Enema me the State är sjukt skön. Även The Party Song från samma album om man är på sånt humör.

Iallafall tänkte jag dra historien om vad som blev sagt på mötet i torsdags, har ju inte fått fingrarna ur och gjort det ännu. Iallafall, Christer var med första kvarten då han skulle hinna med ett tåg senare så han hann inte vara med på hela, men det var väl saksamma. Han är ju ganska effektiv av sig. Men iallafall, vad som bestämdes på mötet är att Christer skickar en remiss till habiliteringen för att de tydligen hade pedagogiken som jag på grund av min diagnos behöver. Men inte bara det, nej det bestämdes även att Petra och Helene ska bjuda in en LSS-människa från soc så dom kan berätta vad de har att erbjuda för hjälp därifrån.

Sen får vi ju se hur lång tid det tar med alltihopa.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

2 Kommentarer
Babyborderline:

Kikar förbi och snokar lite hos dig, eftersom du hade varit hos mig... :)



Kan bara säga att jag själv bara har dåliga erfarenheter från sjukvården ang. LSS, och att jag har svårt att tro att man kan vara hjälpt av den om man inte har en utvecklingsstörning eller ett allvarligt neurofysiologiskt funktionshinder... Men jag kan givetvis ha fel, jag tror bara inte på att ta ifrån en människa dennes rätt att bestämma över sitt eget liv...



Men jag håller tummarna för att du ska få den hjälp du behöver!



Date: 2010-09-12 Time: 21:19:48 URL: http://babyborderline.wordpress.com
Emelie:

älskar dig, och hoppas du får hjälp<3



Date: 2010-09-15 Time: 12:29:19 URL: http://anxietycore.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: