sjukt dålig uppdatering; ursäkta för det!
2010-09-09 / 09:16:00 /

Jag har hamnat i en fet trötthetsperiod igen. Jag vet inte om det är för att skolan har börjat eller om det är nåt annat, men jag tippar nog åt det första. Men det är ganska uttröttande att hela tiden vara på sin vakt. Hur stor är chansen att rektorn jag hade hela låg- och mellanstadiet flyttar till den högstadieskola det år jag börjar där? Nånting lurt är det iallafall. Tur att jag knappt ser henne om dagarna, för varje gång jag ser henne blir jag allvarligt skitskraj och tror att hon ska kidnappa mig och tortera mig till döds med en hemlig grupp krigsveteraner vars blodtörst sitter i ryggmärgen. Man kan aldrig vara säker säger jag bara.

Iallafall är jag ledig idag, eller rättare sagt jag har inget på schemat idag. Inga lektioner och ingen friluftsdag för fannii idag. Höhö. Tråkigt bara att jag ska på samtal med Petra, Helene, Christer plus mor och far, annars hade jag varit helt jävla ledig idag. Men ikke. Vila för man göra när man är gammal. Får se vad som sägs där på mötet om Christer tar bort Risperdalen och sätter in en annan eller om han låter det vara som det är eller vad han nu tänker. Vi får se helt enkelt. Kanske skriver ett till inlägg sen om vad som blev sagt och gjort osv. Men bara kanske. Om ni är sneella :)

Aja, nu ska jag nog gå upp och käka lite frukost och vänta och se om mamma ville klippa mitt hår lite. Det är både långt och slitet. Funderar kanske på att göra en inpackning också... Fast nä, det kan jag göra till helgen kanske. Vi får se! Hej så länge iallafall!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: