Utgång!
2010-11-19 / 18:07:41 / Random

Alltså inte utgång som i gå ut på krogen/party eller då utan utgång bokstavligen. Emma och jag ska göra en 4:e april och gå någonstans i Hosjö och bara umgås lite! Det var längesen. Faktiskt tror jag sist var just 4:e april, haha! I alla fall så ska det bli kul, har inget annat att göra heller förutom att sitta här och vänta på att Idol ska börja vilket är om två timmar och det är ju bara drygt. Då kan man lika gärna gå ut och vara lite social av sig, det händer ju inte så ofta.

Idag var sista dagen på praoen också, tråkigt att komma tillbaka till skolan sen bara. Har haft grymt kul de här två veckorna, väldigt lärorikt och skönt att komma ifrån skolmiljön lite! Dessutom skönt att vi bara var 8 personer på två lärare, hoppas det blir lite så när jag börjar på gymnasiet också, en hel skolklass på 25-30 elever är inte min grej direkt. Men i alla fall så blir det ett enormt minus att börja skolan igen, funderar på att hoppa över det... Fast, nä. Ska inte äventyra mina betyg nu när jag väl är på gång att få behörighet till gymnasiet. Aja, nu ska jag inte börja snacka så mycket mer, ska dra på mig bättre kläder och sen dra ut.

Kanske skriver sen igen! Hejdå så länge :)
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: