"Att titta ut vill få en att rip:a sig själv." - Lovisa
2010-11-14 / 22:23:11 / Random

Jag har alltid hatat söndagar, inte bara för att det är skola/annat dagen efter utan också för att det verkar vara då det går som sämst. Men denna dagen var ungefär lika tills en viss människa skrev på msn.
Rico. Åh vad glad jag blev. Vi spelade lite spel, ägde ut han på Poker två gånger, sen blev jag ägd två gånger själv, haha. Åh vad glad jag blev. Iiiih. Sen skrev Lovisa också, då blev jag ännu gladare! Nu sitter jag och är nästintill euforisk haha.

Idag har annars varit en ganska mysko dag. Mormor var här (oooh va mystiskt!) och åt och så. Fikade på tårta eftersom det är fars dag idag. Pappa fick en t-shirt men tryck på. Men innan mormor kom så hände en grej som slog ner mig lite extra. Mamma hade antagligen läst här på bloggen att jag skurit mig igen så hon var tvungen att be om verktyget. Gav henne den där jävliga glasbiten jag snodde från det sönderslagna glaset i köket. Haha fail att låta sånt stå framme när jag är närvarande. Deras eget fel. Men iallafall blev jag påmind om vad jag gjort och skämdes en hel del, haha. Hon ville även se vart jag skurit mig men jag vägrade visa. Tror hon skulle bli lite rädd då, det blir jag ju till och med själv. Fast så djupa är de inte ändå. Finns way worse. Plus att området runt är rött, svullet och väldigt varmt och hela handleden värker sönder och gör ont när jag skriver, haha. FAIL. Men men det är saker man får tåla om man ska hålla på, även om jag många gånger önskar att jag kunde sluta. Men men. Man får ta tag i rätt ände för att sen komma fram i den andra.


Tänk på det.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

2 Kommentarer
Emelie:

Sv till Fannniii <3

jag använder äkta hår :) http://kawaiidesign.se/ och salong safari har bra hår. Men clips är way bättre än lim, för lim tar en månad att få ur håret o__O



Puss<3



Date: 2010-11-15 Time: 11:11:51 URL: http://anxietycore.blogg.se/
Joanna:

tack så mycket, men jag gillar inte mig själv i kort :S vet inte varför jag ens klippte de :'(



Date: 2010-11-15 Time: 15:17:36 URL: http://flickanimittinre.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: