En retoriskt slagkraftig rubrik var'e här....
2010-11-15 / 21:34:02 / Random

Mja, mer random rubrik får ni (kanske inte alls) leta efter. Nu räddade pappa just mitt liv när han oxiderade sin hemska fis med hjälp av en (knappt) brinnande tändsticka. Nej jag vet inte vad jag skriver om nu, var några timmar sen jag tog en Atarax så jag ska kunna sova något inatt. Längtar till 2:a december när jag ska träffa läkar-Christer igen. Jag är inte för mediciner alls, men just när det gäller sömn är de faktiskt bra att ha. Iallafall om man använder dem enligt ordination.

Jag är verkligen sjukt trött och jag borde egentligen sova nu. Ska bara berätta att jag borde komma i gång igen med dagliga promenader, sen ska jag gå och tvätta bort smink och borsta tänderna. Alltså; jag borde komma i gång igen med dagliga promenader. Då var det sagt, godnatt!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Joanna:

tack :)



Date: 2010-11-15 Time: 22:39:13

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: