Ehm asså.. Rubrik var'e här!
2010-11-21 / 19:47:38 / Random

Nu ska jag gå och ha i lite silverschampo i håret och se om det gula i luggen och utväxten blir någorlunda blondare! Fast jag ska ha i hela håret, så det kanske blir vitt allting, jag vet inte. Men det struntar jag i, har hellre vitt hår än gult under. Hoppas det blir bra i alla fall!

Imorgon är det skola också, vill egentligen inte dit alls. Har faktiskt funderat på att stanna hemma flera gånger, men det är nog bästa jag går ändå har jag kommit fram till, kan ju inte sitta hemma hela dagarna! Fy vad tråkigt, skulle bli för rastlös och tillslut sitta här och inte göra någonting. Och samtidigt har jag faktiskt saknat skolan lite under lovet, men inte under praoen, det har varit sjukt mycket bättre än både lov och skola. Men men, ska ändå bli lite skönt att komma tillbaka till lite sysslor och saker att göra. Funderar på att varje dag efter skolan åka till biblioteket och göra de läxor som jag egentligen inte ska ha enligt papprena och läsa massa böcker om diverse. Men det är tråkigt att göra det ensam hela tiden och jag vet inte om folk hinner vara med mig där, så det får bli att vara ensam. Men jag funderar på det och ja, det kan vara roligt att ha NÅGOT att göra efter skolan som inte har med städning/hushållssysslor att göra. Även om de också behöver göras. Idag skulle jag egentligen städat mitt rum och gjort rent hamstrarnas hus också, jag har plockat ner lite kläder som låg och skräpade, det har jag gjort. Eller jag lade allt i en hög på golvet, sen kom min mamma och tog ner det haha. FAIL. Börjar känna mig som folket i "ung och bortskämd" lite grann. Men jag ska ta itu med det NU! HEJDÅ
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Maskrosmor:

Silverschampo?



Date: 2010-12-30 Time: 20:37:48 URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: