Torsdag 27/5 10:30
2010-05-27 / 10:31:11 /

Idag är en ny dag. En torsdag till och med! (intresseservern kraschade, jag vet.)
Tobbe är knäpp, han spottade just ut snuset och sen satte han sig vid bordet, tog en tändsticka och tände och sög in röken och släckte den medan han hamstrade röken i käften. Sen blåste han ut. Än't han knäpp?!
Nejdå Tobbe, bara lite lagom ((:

Om sisådär 2 timmar och 35 minuter kommer mobila igen. Hurra! Och igår blev psykologutredningen klar också. Så nu återstår bara en sammanställning och att jag ska skrivas ut från mobila, THEN I'M DONE :D Eller nåt.
AZUM, som Lovisa den plutten skulle ha sagt, men AWESOME säger jag. Fan vad ironisk jag är idag, hmm... Inte okej.

Idas 20-årspresent är ändå bäst! Om hon inte skriker av lycka (eller iallafall blir glad) så blir jag mycket förvånad eftersom hon tjatat om det så länge nu. MAHAHAAA.

Funderar på att slänga upp en låt också, jo jag tror jag gör så.

HEJDÅ!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: