Tisdag morgonnn
2010-03-23 / 07:35:06 /

Jag gick upp för drygt en timme sen och käka frukost och började göra mig i ordning inför skoldagen, när det var typ en kvart kvar tills jag skulle gå till bussen kom jag på att våran bildlärare Giggi kom in igår på mentorsgruppen och sa att vi inte skulle ha någon bild, som är den första lektionen nu på morgonen. Igår sa vi hosjö-bor att vi skulle ta 9-bussen in och det är ju en sisådär en och en halv timme dit.
Så jag antar att jag ska göra mig klar låååångsamt och typ lyssna på musik. Kanske ladda telefon lite också :3
Men jag skriver nog lite senare, speciellt om Lovisas fail igår. HAHA.
Nej nu ska jag inte mobba dej :')
Hejdå så länge!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: