It makes no difference if I throw it away
2010-03-03 / 21:41:41 /

jag försöker! lita på mej, jag försöker för kung och fosterland att bli stabil igen, men när jag väl sitter där så funkar ingenting .. </3
jag försöker,
jag försöker.
det är min högsta önskan,
så jag försöker,
varenda gång
men det verkar inte funka D:
jag försöker!

lita på mej, jag försöker för kung och fosterland att bli stabil igen,

men när jag väl sitter där så funkar ingenting ..

jag försöker,

jag försöker.

det är min högsta önskan,

så jag försöker,

varenda jävla gång.

men det verkar inte funka...
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Ricardo:

Man kan inte göra annat än sitt bästa Fanny. Och att man försöker är det enda som betyder ngt <3



Date: 2010-03-04 Time: 18:28:26

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: