Fredags-uppdatering
2010-03-26 / 18:16:20 /

Idag är det fredag den tjugosjätte mars tvåtusentio. Vilket betyder att mor och far ska gå den extremt långa vägen till grannen och käka mat. Det betyder också att Ida och Tobbe ska fixa tacos som jag och Ogge sen ska käka med dom! Ganska awesome. Senare blir det också lite Wallander-marathon med omnämnda och massa godis! Nej, men lite grann iallafall. Just nu håller Tobbe och Ida på att fixa ihop en cheesecake som dom ska njuta av senare. Själv gillar jag inte sånt, blä :c

Lite mysko tycker jag ändå att det är, igår var Sebbe i hallen vid ICA samtidigt som jag, Lovisa, Sara, Linnea och Axel. 'Fanny är en fiiiisk' var det första han sa till mig, haha! Typiskt han x) Det som är ännu mer mysko är att jag träffa Niklas också av en slump på ICA Maxi, han va hemma på permis. Det var evigheter sen jag träffa nån av dom och nu båda två på två dagar! Lite roligt faktiskt : D

Nu ska jag fortsätta glo när gamlingarna försöker bevisa sina baknings-skills och njuta av att det är fredag.
Eller nåt.
Hoppas ni andra har en bra fredag!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: