2010-03-14 / 20:16:53 / Tankar & Åsikter

Ricardo Gonzalez, är du verklig ? Först jag osäker, men för varje sekund som går blir jag mer och mer säker på att det är du, att du faktiskt är såhär underbar. Du är en fantastisk människa, vet du det ?
Jag skulle kunna dö för dig, jag skulle dö om jag visste att ditt liv skulle bli bättre. Jag vill verkligen att du ska ha det bra, after all you've been through.
Jag kan inte tänka mig att liv utan dig, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Du är en av två anledningar till varför jag inte försökt ta livet av mig, förstår du då hur mycket du betyder för mig ?
Kom ihåg; vad som än händer så vet du vart du hittar mig, jag skulle offra allt för ett liv med dig.
Så mycket älskar jag dig!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: