Do you believe in a thing called Destiny ?
2010-03-29 / 22:01:04 / Tankar & Åsikter

I do.

Men allvarligt, jag brukar drömma saker. Scener, bilder. Senare uppspelas just de scenerna och bilderna och jag får värsta Dé Javù (stavningen är säkert åt pipsvängen) upplevelserna. Så är det ofta. Det mesta jag kommer ihåg från mina drömmar återspeglas i min vardag.

And can you imagine what I saw tonight ?
I dreamed about us. About us. Together. At a trainstation, yes, we met at the trainstation. When I first saw you I couldn't understand that it was happening, but when you looked at me. Ohgod. I ran straight towards you and you embraced me. I whispered in your ear 'I never want this to end. Please stay with me in this right moment. For all time and space.'

Kanske är det bara en önskedröm, men jag vill att det ska hända. Åh nu skulle jag kunna skriva en hel roman, men jag måste sova.

Jag älskar dig. For now and always.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
K:

Stödjer du fortfarfarande en dömd vådtäktsman och anser du fortfarande att man ska "Fria Dennis" trots 2 dömda våldtäkter?



Date: 2010-03-30 Time: 14:57:50

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: