Dagens BIG fail.
2010-03-14 / 15:03:39 /

Let me get this straight. Pappa fixade min cykel idag så vi skulle kunna cykla till ÖB och handla lite skit. Härligt var det och äntligen fick jag cykla *HAPPYFACE*.
MEN, vad tror ni händer när vi kommer ut från ÖB och ska cykla hem ?
Jo såklart hade jag fått punka på bakdäcket (IGEN). Jippie-kayey motherfucker som Bruce Willis skulle ha sagt.
Så då satt jag mej på pappas pakethållare medan han åkte och höll i min cykel. Ganska mycket skills där!
Rätt kul var det iallafall och skönt var det att komma ut i solen lite!
Senare kanske det kommer bilder på de 6 rådjur som betade utanför mitt fönster, men jag lovar inget!
BAJBAJ
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: