Happiness
2010-07-15 / 16:27:41 /

Jag blev just lite smått glad, Hannah som gått i min klass i alla år (fram tills högstadiet, men iallafall) frågade om jag och Moa (som också gått i min klass fram tills högstadiet) ville hänga på till deras sommarställe i Värmland någon gång i sommar! Skulle vara skitkul ju, båda dom är så sjukt roliga ju, så det kan bli riktigt najs! 
Och det firar vi med ett frågeformulär! :D
1. Hur mycket pengar har du på din mobil?- Har abonnemang (:
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - Nepp.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Bror!
4. Hur lång är du? - Venne typ 170-172 nånting, har ingen vidare koll : o
5. Vilken är den senaste filmen du sett?- Tror det var Shutter Island, för några veckor sen, haha!
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - "Haha okej du står först på listan :)<3"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - SMS!!!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Gifta
9. När såg du senast din mamma? - Nån minut sen, hon undrade vart mitt örngott tagit vägen när hon tvättade det, haha!
10. Är du kär? - Ohja!
11. Veckans babe? - Finns ingen. Jag skiftar inte babes så snabbt.
12. När vaknade du idag? - 7:30 :)
13. Vilken är din favoritplats? - Det är nog under bron i Masugnen, aschill place. Gr8 ppl only.
14. Vilken plats föredrar du minst? - I samma rum där jag, mina föräldrar, två läkare, två socionomer/kuratorer/whatever, en undersköterska, en sjuksköterska och en till kurator sitter och glor på mig i DET rummet på DEN avdelningen. Eller visstfan, det är en situation, men jag hatar det rummet.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - Uppsala eller Umeå eller dylikt. Då pluggar jag nämligen på universitet :)))
16. Hur stor är din säng? - 1.20x2.00
17. Vad sover du i? - En big tee och underkläder, ibland byxor, beror lite på.
18. Hur många kuddar har du i sängen? - Två plus en skumgummikudde xD
19. Var bor du? - Hosjö (:
20. Tycker du om kinamat? - Nj usch!
21. Tycker du om kaffe? - Aldrig D:
22. Vad dricker du helst till frukost? - Det beror helt enkelt på vad jag äter till frukost. <-- snor Vic's bra svar :3
23. Kan du spela poker? - Tic-A-Tac-pkr ja, det äger jag på x)
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Näe
25. Vill du ha barn? - Tror inte det.
26. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska, och ytterst lite spanska, hoppade av efter ett år ftw.
27. Har du någonsin åkt ambulans? - Dom säger det :D
28. Föredrar du havet eller en bassäng? -  Pool ffs! Hav blir man kladdig av :c
29. Vad spenderar du helst pengar på? -  Tekniska prylar. Dock köper jag aldrig nånting jag inte sliter med hälsa. HA!
30. Äger du värdefulla smycken? - Är silver värdefullt ?
31. Kan du rulla med tungan? - Om det är det jag tror på; ja ;)
32. Vem är den roligaste människan du känner? - Det måste nog vara Hannah, henne kan man inte vara seriös med!
33. Vad har du för ringsignal? - Nån mysko systemfil, haha. Har ingen musik på telen ännu.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ja, en kofta som min mormor stickat åt mig :3
35. Vad har du närmast dig just nu som är svart? - Min bh!
36. Kan du byta olja på bilen? - HAHA (A)
37. Vilken var den senaste boken du läste? - Ehm, öhm.... Venne D: Har inte läst ut någon bok på länge tror jag.
38. Dansar du i bilen? - Alltid!
39. När var du i kyrkan senast? - Skolavslutningen i trean tror jag!
40. Piercing? - Nä :c
41. Har du någon tatuering? - Inte ännu ;D
42. Har du provat droger? - Nepp, men min psykolog tror det :d
43. Röka eller snusa? - Inget av det
44. Har du pojkvän eller flickvän? - (tragiskt nog) Nej.
45. Vad är ditt mobil nummer? - 0737771010
46. Vad ska du göra ikväll? - Ingen aning, sova ?
47. Har du några syskon? - Japp, sjuttiotre stycken.
1. Hur mycket pengar har du på din mobil?- Har abonnemang (:
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - Nepp.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Bror!
4. Hur lång är du? - Venne typ 170-172 nånting, har ingen vidare koll : o
5. Vilken är den senaste filmen du sett?- Tror det var Shutter Island, för några veckor sen, haha!
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - "Haha okej du står först på listan :)<3"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - SMS!!!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Gifta
9. När såg du senast din mamma? - Nån minut sen, hon undrade vart mitt örngott tagit vägen när hon tvättade det, haha!
10. Är du kär? - Ohja!
11. Veckans babe? - Finns ingen. Jag skiftar inte babes så snabbt.
12. När vaknade du idag? - 7:30 :)
13. Vilken är din favoritplats? - Det är nog under bron i Masugnen, aschill place. Gr8 ppl only.
14. Vilken plats föredrar du minst? - I samma rum där jag, mina föräldrar, två läkare, två socionomer/kuratorer/whatever, en undersköterska, en sjuksköterska och en till kurator sitter och glor på mig i DET rummet på DEN avdelningen. Eller visstfan, det är en situation, men jag hatar det rummet.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - Uppsala eller Umeå eller dylikt. Då pluggar jag nämligen på universitet :)))
16. Hur stor är din säng? - 1.20x2.00
17. Vad sover du i? - En big tee och underkläder, ibland byxor, beror lite på.
18. Hur många kuddar har du i sängen? - Två plus en skumgummikudde xD
19. Var bor du? - Hosjö (:
20. Tycker du om kinamat? - Nj usch!
21. Tycker du om kaffe? - Aldrig D:
22. Vad dricker du helst till frukost? - Det beror helt enkelt på vad jag äter till frukost. <-- snor Vic's bra svar :3
23. Kan du spela poker? - Tic-A-Tac-pkr ja, det äger jag på x)
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Näe
25. Vill du ha barn? - Tror inte det.
26. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska, och ytterst lite spanska, hoppade av efter ett år ftw.
27. Har du någonsin åkt ambulans? - Dom säger det :D
28. Föredrar du havet eller en bassäng? -  Pool ffs! Hav blir man kladdig av :c
29. Vad spenderar du helst pengar på? -  Tekniska prylar. Dock köper jag aldrig nånting jag inte sliter med hälsa. HA!
30. Äger du värdefulla smycken? - Är silver värdefullt ?
31. Kan du rulla med tungan? - Om det är det jag tror på; ja ;)
32. Vem är den roligaste människan du känner? - Det måste nog vara Hannah, henne kan man inte vara seriös med!
33. Vad har du för ringsignal? - Nån mysko systemfil, haha. Har ingen musik på telen ännu.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ja, en kofta som min mormor stickat åt mig :3
35. Vad har du närmast dig just nu som är svart? - Min bh!
36. Kan du byta olja på bilen? - HAHA (A)
37. Vilken var den senaste boken du läste? - Ehm, öhm.... Venne D: Har inte läst ut någon bok på länge tror jag.
38. Dansar du i bilen? - Alltid!
39. När var du i kyrkan senast? - Skolavslutningen i trean tror jag!
40. Piercing? - Nä :c
41. Har du någon tatuering? - Inte ännu ;D
42. Har du provat droger? - Nepp, men min psykolog tror det :d
43. Röka eller snusa? - Inget av det
44. Har du pojkvän eller flickvän? - (tragiskt nog) Nej.
45. Vad är ditt mobil nummer? - 0737771010
46. Vad ska du göra ikväll? - Ingen aning, sova ?
47. Har du några syskon? - Japp, sjuttiotre stycken.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

2 Kommentarer
viccy:

svar på din cepekommentar: hehehe! jag är inne på msn :ooooo måste ha hjälp med allting med min fula CEPEBLOOOOGGGGGGGG!!!!! plz help me :'(<3<3<3<3



Date: 2010-07-15 Time: 18:45:35
Anonym:

Hej! Det skulle vara guld värt om du ville gå in här och rösta på mig:



http://snoocxz.blogg.se/2010/july/utkast-juli-15-2010.html



Du behöver bara skriva nr 12 som kommentar! Du kan rösta en gång per dag! (du behöver inte säga till om du har röstat, för det ser jag ^^)



Om du inte gillar SPAM så ber jag om ursäkt och så är det bara att du raderar kommentaren.



Date: 2010-07-16 Time: 09:34:51 URL: http://truejenny.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: