Plans for Today
2010-07-27 / 14:23:05 /

Planerna för idag då;
Träffa Helene (igen jag vet.. men detta möte var inplanerat!) på BUP med mor och far vid tre. Sen till Siba och fixa hörlurar till bror. Sen har jag ingen blekaste aning om vad jag ska göra. Kanske /eller inte smsar nån och vara lite social. Nää jag orkar nog inte. Usch.

Och jag saknar Emelie och Lovisa som en maskätande babian, ÅÅH JAG SAKNAR ER! Lovisa du får pallra dig hit nån gång och Emelie; hoppas det blir någon liten förbättring nu. Jag skulle kunna skriva en bok om er båda var. Men jag har redan skrivkramp så det får tyvärr bli en annan gång. Men jag lovar; I will do it!
Det lovar jag! ♥
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: