Nu börjar det likna nåt!
2010-07-07 / 20:53:53 /

Nu börjar det ta form! Designen alltså. Dock har jag ingen aning om hur jag ska få till en header till detta, får bli något väldigt enkelt och stilrent i svartvitt och lite rött enligt min och bästa Emelies överenskommelse! :*

Den här dagen har varit lagom soft, har suttit och lärt mig koderna lite, fixat och trixat med bloggen och fått fram ett ganska bra resultat iallafall, jag är nöjd - so far. Men det är headern som ställer till det. Vad har jag mer gjort idag? Hm... Käkat glass. Typ det D: Mestadels av tiden har spenderats här framför dumburken. (Vilket mor min inte tycker om speciellt mycket!)

Nu ska jag försöka få till den jävlans headern, käka mediciner och sen duscha!

För ett dygn sedan den här tiden var jag på stan med Lovisa, och för tre månader sen vid samma tidpunkt började jag vakna till liv. YAY.

PUSS !
Blogg listad på Bloggtoppen.se

2 Kommentarer
Emelie:

designen är fett jävla sjukt snygg Fannii! :D<33



Date: 2010-07-09 Time: 15:29:10 URL: http://anxietycore.blogg.se/
Fanniii:

BLUBBii!



Date: 2010-07-09 Time: 23:40:25 URL: http://welkerphotography.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: