Designar och håller på!
2010-07-30 / 21:33:13 /

Nu har jag inte bara påbörjat en utan TVÅ designer till andra! Dedu! Men jag orkar inte fortsätta med dom nu, plus att mor min skriker åt mig att slita mej från datorn redan nu, så ska bara skriva lite kort om vad som hänt sen Gagnef-turen igår. Väl där på Tulavippan (lol namn) fyndade jag en asball t-shirt för ynka 10;-, ett förstoringsglas för lika mycket, en kortlek för 2;- och en gammal stor fotobok från 1955. Den var rätt dyr men när jag säljer den om en sisådär 50 år kommer den nog vara värd mer än de 200;- jag gav för den. Det kan jag nästan lova! :)

Så lite fynd blev det där i Gagnef, och vidare äkte vi till Insjön och Hjultorget. Sprang in på ClasOhlson och kikade, hittade ett set om 4 pennor med platsudd från 0.1-1.7mm. "Fett användbart!" sade Fanny och stoppade till samlingen av pennor. Haha, jag borde ha några stycken vid det här laget! Men det är användbart, jag köper inget som inte kommer till användning. Faktiskt. Lika med elektronik-prylar. Jag är så noga med att inte köpa skit (glöm fiaskot med den där Sony Ericsson W205 nu, det var en ren impuls!) så jag använder sönder det tills de pajjar totalt efter tyå två år. Men allting dör förr eller senare tyvärr, så är det ju.


'Time takes us all' - The Used (låten 'The Ripper').


BAJBAJ

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: