SHOPPING :3
2010-02-24 / 20:07:27 /

Idag hände nåt som inte alls händer ofta!  JAG HAR VARIT OCH SHOPPAT! Det händer fan inte ofta heller.
Var där med Ida som plockade upp mig efter skolan. Vill du veta vad vi spenderade våra pengar på ? : D

Jag köpte;
Ett par svarta treggings. (Efterlängtade!) (FULT NAMN PÅ DOM JA)
Vita inne-skor. (Bra-att-ha-pryl tills dess att jag ska göra min prao på Hospitalet.)
5 par svarta strumpor. (Förbrukningsvara med stort F.)
En ny svart kajal. (Tappade bort min förra, *förtvivlad*)

Ida köpte;
Andra och tredje säsongen av OC. (Kan en serie vara beroende-framkallande? Svar; JA.)
Två deodoranter. (Luktar du illa Ida?)
En champagne-färgad sidenaktig fin blus. (Hjälp mej nu, kan man verkligen kalla de blus?)

Vi delar;
Ett stycke Jeans-skjorta. (Till och med jag tycker den är AWESOME.)
Ett stycke champagne/beige-färgad kofta utan knappar. (Apa-skön. Alla borde ha en!)

PLUS! Inte kan man väl glömma att vi tog en glass på Go'biten också, gott med tanke på hur varmt de är ute och inne. Eller ja, om man kan kalla -8 varmt, men i jämförelse mot vad det har varit så är det ju skillnad. Inne va det också varmt med T-shirt, munkjacka OCH fet jacka. Jag dog nog lite där, så varmt blidde det!

Jag pallar inte lägga upp bilder, men vi får la se om de kommer. Håll tummarna! : D
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
idis:

MYS är vad jag kan kalla den dagen! och vi är stööört nöjda med våra köp! :) och ja, du kan kalla det blus!:) tusen pussssssssssar



Date: 2010-02-24 Time: 20:42:04 URL: http://idawelker.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: