Musik är lycka!
2010-02-14 / 20:03:05 / Random

Jag har kommit på mig själv med att sitta och le för mig själv när jag hittar ny musik.
Men det är ju bara för att det är så jävla underbart! U-N-D-E-R-B-A-R-T!
Dagens nykomlingar är Senses Fail (eller iallafall massa låtar, bandet är känt från förut) och Drop Dead, Gorgeous.
Ännu mer underbart! :3
Och tack Emelie för att du tipsade om DDG (aja, mobbas inte för att jag skriver förkortningar. Jag har skrivit det namnet för många gånger idag, så jag orkar inte skriva det mer.), dom är fan awesome !
Nåt mer jag har kommit på (haha, dagens glödlampa nummer ett!) är att parenteser är roliga :3 (om du inte vet vad en parentes är så behöver du inte veta det.)
Aja, nu ska jag ta en musik-paus och kila in på toan!
Bajbaj så länge! <:
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: