Blubbi
2010-02-03 / 12:27:31 / Random

Om exakt en timme sitter jag på bussen till bup med mamma. Och anledningen till att jag skriver nu är för att jag är hemma och sjuk, så jag hade helt enkelt den möjligheten idag.
Men iallafall, efter det ska jag väl åka hem igen och göra nåt vettigt. Till exempel ska jag nog försöka göra ren min toffla lite bättre (råkade kliva i piss-pölen August lagt efter sig i mitt rum) så den slipper stinka ruttet. Sen ska jag faktiskt (försöka) städa ihop lite på mitt rum så det slipper se ut som hela mitt rum är en hamsterbur med allt spån på golvet.
No-prov på fredag också, blir nog att läsa igenom dom sidorna igen ikväll också. Förhoppningsvis.
Ordningen i min skalle är lika med noll, så det är bäst jag gör nåt nu, för bussen går om trekvart.
Hejdå bloggn.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: