Bildbrist, så nu jävlar!
2010-02-22 / 08:19:53 /

Nu tömmer jag minneskorten och laddar batterierna för friluftsdagen. Jag följer med och åker skidor i Källviken utan skidor men med kameran istället. Mahah, va ska dom säga då ? 'Nej, du får inte följa med.' Nehe, då åker jag väl bara hem igen :D
Så nu jävlar, 12 GB har jag som ska fyllas, vågar du satsa på att jag kommer hem utan att ha fyllt alla ? >:D

När jag ändå håller på och skriver vill jag ge en virtuell lyckospark i arslet till Malin den plutten som idag åker till Slovenien och tävlar i slalom - hon är ju trots allt en av de 20 bästa -95-tjejerna i Sverige!
Hoppas de går bra för dej Malin, vi håller tummar och tår och hoppas att du inte ramlar och bryter nåt!
Haha puss på dig Malin!

Nu är det bara ett minneskort kvar, sen ska jag väl vänta på svar från den andra plutten - Lovisa - som är seg på att svara på sms. Eller jag vet inte, du kanske sover än ? D:

Sen får va la se om de ens blir att vi åker dit, de är ju fan 25 minusgrader här hemma och jag tror inte att det är varmare där. (Egentligen är det ju kallt det med, men när jag säger varmare så menar jag mindre kallt. Om du inte lyckats lista ut det än.) Med tanke på att vi slipper åka skridskor på idrotten om det är 15 minus så borde vi väl slippa åka skidor när det är 25, eller har jag fel då ?

Aja nu skriker farsan på mej att Sverige vann mot Finland i hockey med 3-0 och att jag borde göra nytta nu, så vi hörs sen!
Kanske slänger jag upp en och annan bild senare, om jag kan röra händerna vill säga. Svårt att fota med biffiga vantar, haha.

BAJBAJ
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: