Snart jul
2010-12-23 / 23:09:46 / Random

Jag har ätit så mycket hemgjord snickers så jag har jätteont i magen.. Antingen kommer det bli som när jag har sprängont i huvudet; antingen kan jag somna supersnabbt eller så tar det halva natten. Hoppas det blir det första för att ha så här ont och inte kunna sova blir nog outhärdligt. Men jag har tagit Pillret med stort P så det borde gå att somna. Nej alltså jag går nog och sover nu, kan inte sitta uppe längre, så jädrans ont fick jag. Godnatt och god jul på er allihopa! <3
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
saraa:

åhh skönt! Själv har jag ganska mycket som jag ska hinna med, men skulle vara kul att träffa dig! Får se, hör av mig i så fall! :D



Date: 2010-12-23 Time: 23:51:12 URL: http://ingesonsaraa.devote.se

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: