Lördagkvällsuppdatering
2010-12-04 / 23:39:14 / Dagboksanteckningar

Jag vill att Emma ska komma hit och plugga här hos mig så jag slipper sitta och göra massa random bara för att ha något att göra. Mycket trevligare med sällskap och hon håller på med grejer på biologin som min klass inte kommer göra, så jag vill lära mig det ändå! Men hon skulle göra det hemma hos sig ändå, synd. Varje chans att lära mig något tar jag, om jag får den. SÅ DU VET 8DDD

Hahahaaa jag är hyper, har druckit 3 brukar cola, det är fan en liter. EHE. 420.000 kalorier. Det är något jag stör mig på, det heter ju egentligen kilokalorier (kcal) men man säger bara kalorier. Alltså borde man säga att 420 kcal är 420.000 kalorier. Fattar du vad jag är ute efter? Annars blir det ju fel med x1000! Inte okej. Aja lagom random. Över till något vettigare.

Igår var jag ju på nattcupen som ni kan se här nedanför och det var awesome. Var inte jättemycket folk där som tur var och det var skitkul i omklädningsrummet innan första matchen med Lovisa, Chrille och Robin. Helt gr8. Sen kom Sara och då blev det ännu roligare! ^^ Nej men sjukt skön stämning, vi skulle haft en bergsprängare bara så hade det blivit ännu mer awesome. Men det var fortfarande mycket AWESOME! :D Kanske kan slänga upp någon bild senare på folket. I själva turneringen kom "mitt" lag tvåa. Förlorade i finalen mot grabbarna i 9C. Men innan dess hade vi vunnit ungefär 90% av alla matcher om man räknar med 50% vinst vid oavgjord match, haha.

Hela fredagen var jag nästan pigg believe it or not. Circadinet fungerade! Och jag tog mig upp på morgonen och var pigg snabbt vilket jag knappt gjorde med varken Ataraxen eller Propavanen och inte heller smakade den apröv som Imovanen/Zopiklonen. Gr8. Det ska bli mitt motto när jag själv blir läkare och ska skriva ut recept till patienter; naturliga läkemedel ger naturligaste effekterna. Men det är lite så ju. Hur mycket biverkningar ger inte mediciner som ska hjälpa mit diverse sjukdomar/symptom? En hel del, I would know. Men inget alls av Circadinet. Rent logiskt sett borde ju då även tillförsel av serotonin ha bättre verkan på depressioner än mediciner som stilmulerar serotonintillförseln. Men jag vet inte. Kanske ska kolla om det finns någon forskning som stödjer stödjer detta. Annars kan det vara områden att forska på när jag blir vuxen och är utbildad. Det här Julia är random saker för mig xD

I don't know what else to write about... Hmmm.... Kludd är roligt :3 Nej men jag vet inte, ska se klart på filmen Shooter som år på tv4 även om jag sett det ett flertal gånger tidigare haha. Sen ska jag nog sova. Godnatt så skriver jag nog mera imorgon!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Destiny ~:

En anka dog av ett groda hoppade på den...

Grodan var även infekterad.



Date: 2010-12-04 Time: 23:44:42 URL: http://zixxy.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: