Blubb
2010-12-28 / 22:44:38 / Dagboksanteckningar

Jag orkar egentligen inte skriva eftersom jag börjar bli lullig av das Propavan, men jag tänkte skriva så ni vet att jag är hel och behållen, det har inte hänt något och så. Är bara allmänt trött och orkar inte göra något annat än ligga framför teven hela dagarna sorgligt nog. Jag vet inte vad jag ska skriva, mitt huvud tycks vara helt tomt. Jag är bara trött, OK? Nej nu ska vi inte vara på det viset. Men jag ska skriva något sen någon gång när jag har mer tid och lust.

Ursäkta osocialiteten från min sida. Ha det bra.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Maskrosmor:

Åh!! Tack för din underbara kommentar i min blogg.Jag blev så himla glad då jag läste den. Du måste helt klart vara en underbar person du med.



Har du Aspergers? Hur länge har du vetat om det? Min farbror och min bror har det och min älsta son skall utredas för det och likaså jag själv.



Date: 2010-12-30 Time: 20:11:59 URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: