Blixtar och dunder!
2010-12-21 / 11:01:14 / Random

Något oseriös rubrik ja. Fick det ifrån n'r jag kastade min morgonrock i fleece på sängen, fick ett antal stötar, hmm... Enda minuset med fleece-tyg faktiskt, alla blixtar haha. Aja, jag ska fatta mig kort, tar kvart över 12 bussen in mot staden och lasarettet, ska till Petra nämligen. Ska även kika in hos en läkare som heter Hilke som jag träffat en gång förut på 34:an innan jag blev inlagd (har jag säkert nämnt förut). Detta för att Christer är ledig och hon ville träffa mig innan hon skriver ut något annat. Jag önskade tillbaka Propavanen som jag hade förut, sov mycket bättre på den än på den satans Circadinen. Skit i det jag skrev om att naturligast är bäst, den fungerade en natt sen inget mer. Så nu ska jag byta tillbaka. Lite ironiskt för det var den 22:a december jag fick den första gången och om hon skriver ut dem idag så är det ett år -en dag. Får ta första imorgon bara för att, haha! Aja nu ska jag göra vettigare grejer, som att klä på mig! Hejdå så länge.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: