8:e December
2010-12-08 / 20:37:54 / Dagboksanteckningar

SÅDAN ÄR DU: Inåtvänd Planläggande Konkret Tänkare Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor. Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt. Du är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar. Du är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt du är van att göra dem på. Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.

Här ovan kan du se ett personlighetstest jag hittade helt, bara för att inte tråka ut mig totalt. Jag är dock ingen vidare praktisk person, tummen mitt i handen är jag. Dominant? Jag? Nja, vill jag väl inte påstå ur ett subjektivt perspektiv. Men ni andra kanske har en annan åsikt om det.

Jag vill att febern går över snart så jag kan göra saker utan att flåsa sönder mina lungor. Vill ut och gå igen, vill kunna röra på mig!! Ska förbättra mina träningsvanor så fort jag blir frisk. Det kära bloggen, är ett löfte!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

2 Kommentarer
Emelie:

sånna test är antingen skrämmande på pricken eller helt ute och cyklar.

Tycker dock en del stämmer :) <3

puss :*



Date: 2010-12-09 Time: 16:37:39 URL: http://anxietycore.blogg.se/
Dannie:

precis! vi får hålla tummarna för honom!



Date: 2010-12-12 Time: 00:14:23 URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: