1 dygn, 24 timmar, 1.440 minuter, 86.400 sekunder.
2010-12-31 / 00:14:10 / Dagboksanteckningar

Ett ynka dygn kvar av det här året, sen blir det ett nytt. Skottår är det också nästa år och jag går ut grundskolan och påbörjar gymnasieutbildning. Hoppas att 2011 blir ett bra år. Det känns faktiskt så. 2010 har ju inte varit alltför bra, så jag hoppas 2011 blir ett år jag inte bara vill glömma. Det börjar i alla fall bra, redan den 4:e är det familjesamtal och sedan den 10:e ska jag träffa arbetsterapeuten, äntligen! Det tog ett ganska bra tag innan kontakterna med habiliteringen upprättades, men nu är väntan förhoppningsvis över. Förresten är det lite roligt att Ann som jag gick till först i skolan i 7:an nu har slutat och börjat på habiliteringen. Så det blir en återträff lite grann när jag ska träffa henne haha! Nejdå.

Så habilitering är på gång, fler familjesamtal och givande samtal överhuvudtaget är på gång, troligtvis blir det soc-kontakt senare till våren beroende på lite olika faktorer. Så det låter jag vara osagt. Det är i alla fall på gång nu med hjälp åt rätt håll. För ett år sen var jag en totalt vilsen, övermedicinerad, "sjuk" människa. Så nu är det på rätt väg åtminstone.

Oj, tiden rann iväg, nu stämmer inte rubriken så ni får tänka er att klockan är 00:00. Godnatt!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Maskrosmor:

Lycka till med 2011. Har börjat följa din blogg för att se vad som händer. Berätta gärna vad som händer gällande Habiliteringen och så. Jag skall ju själv mala genom den karusellen både som vuxen och som mamma till en 6-åring.



Date: 2011-01-01 Time: 01:01:16 URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: