wounded
2010-08-11 / 16:25:42 /

Lost and broken,
Hopeless and lonely.
Smiling on the outside,
hurted beneath my skin

Den låten, mmmh.... Lyssnar dock inte på den nu, jag llyssnar inte på något. Men folk pratar, folk som är hemma, här i huset. Ida kom just hem, och hade Malin Sahlander med sig. Ogge snackar med sina polare på skype, nej nu gick han ut. Han frågade vad det blir för mat. Ida och Malin pratar fortfarande. Ogge borede gära något åt sin stol, den knarrar så jävligt. Beppe tvättar ich kliar sig så det skramlar i buren här bredvid. rörelse. jag fick sms, från Melina i min klass. Har varken hört eller sett något av henne sen skolavslutningen. Trevligt att råkas. Ogge sjunger. Jag blåser bubblor. Detta är ett meninglöst inlägg med massor av alldeles för korta meningar.

Nu ska jag skölja ur en halvliters cola-flaska för att spara tior i och sen ska jag svara på smset. Hejdå!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: