on the road
2010-08-08 / 13:30:36 /

Hej, jag är på väg till Borlänge och Kupolen/Biltema med mor och far. Ska kolla på lite grejs, vet inte riktigt vad. My brain isn't very sharp at the moment. Glömde ju ta medicinen vid rätt tid (jag glömde skiten hemma..) och eftersom den är rätt lugnande också så känns det ganska väl såhär dagen efter. Haha typ baksmälla ab x) Men jag har varit med om värre så jag överlever! Helt okej med The Used i öronen iallafall. Och inatt har jag drömt mysko grejer.. No shit att det var mysko. Och det utspelade sig på samma ställe som jag drömt saker i tidigare, asså mina drömmar är cepe verkligen. Aja kan berätta mer när jag har ett vettigt tangentbord att skriva på. Hej så länge!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: