ljus
2010-08-27 / 10:09:23 /

Jag hatar mina ögon. Synrubbningarna (som Helene säger.....) har blivit värre senaste dagarna. Det blev faktiskt bättre ett tag med det för medicineringen, men tydligen inte längre. Så nu kan jag verkligen kasta Risperdalen åt helvete. Jag blir lack på den här medicinen nu, nu väger nacldelarna mer än fördelarna, verkligen. Åh. Igår när jag surfade runt på wikipedia hittade jag något som beskriver exakt det jag ser, bara det att just den diagnosen får man om det blivit så efter drogmissbruk och ja, jag har ju inte ens testat rökt i mitt liv så. Haha. Iallafall vill du förstå vad jag ser gå in på wikipedia och sök på 'HPPD'. (Skriver från telefonen nu så kan inte länka.) Aja nu ska jag äta frukost! Hejdå
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
moa freakin' carlberg ♥:

själv fick man glasögon för ett tag sen :(



Date: 2010-08-27 Time: 10:21:34 URL: http://utankontroll.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: