Ida gillar inte mitt val av musik
2010-08-28 / 11:29:38 / Musik & Video

Adept i högtalarna. Ida gillar det inte och bad mig just ta lurar/sänka/stänga dörren. Jag stängde dörren. Just nu; "Caution! Boys Night Out!" - Adept. Den är bra. Men "Sound the Alarm" och "Shark! Shark! Shark!" är bättre. Fast "At Least Give Me My Dreams Back, You Neglient Whore!" är bäst. Hela deras "Another Year of Disaster"-album är bra. Och när jag spelade "Two Birds, One Stone" - Drop Dead, Gorgeous igår tänkte jag på Emelie, som är saknad!<3
Efter den här låten blir det "Song 2" med Blur och massa Fanny&Lovisa-låtar, du är också saknad! Btw måste jag ladda ner en annan version av Blur's Song 2, den jag har nu är så.. Låg.

Snart ska jag åka ut i skogen med far, hun, Ida x2 och kameran. Vi ska åka så snart mitt batteri är laddat. Alltså till kameran, inte mitt batteri. Kunde misstolkas det där. Vi ska kolla om det finns någon svamp, men jag tror det är för tidigt, det är ju fan bara augusti! Men man vet aldrig, kan finnas några. Men the main thing to do är rasta hunden och plåta lite. Och bli lökig ute i en skog såattsäga. (Lyssnar på Becoming the Bull - Atreyu nu.)

Sååååå nu ska jag städa ihop lite i väntan på det jävlans batteriet! BAJJ
Blogg listad på Bloggtoppen.se

2 Kommentarer
Emelie:

ha en bäst dag bästa Fanniiii<3



Date: 2010-08-28 Time: 13:46:35 URL: http://anxietycore.blogg.se/
Lovisa:

kära vän, du är också saknad<3



Date: 2010-08-28 Time: 15:17:42

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: