Google Sites vs. Blogg.se & SIM-fel ?
2010-08-01 / 13:44:40 /

Tänkte nu på morgonen att jag skulle fixa ett Gmail-konto och än en gång försöka registrera Google i telefonen, men det ville inte. Får be farsan ringa Tele2 och fråga vafan det är för fel. Han gör det efter han duschat sa han nu. :) Då kanske det ska börja fungera med alla Google-apps och fixa flera på Android Market. GÖTT. Och nej nej, jag är absolut inte prylbög. Men iallafall, då hittade jag på något som tydligen ska föreställa Google Sites. Där kan man skapa sin egen webbplats och lagra filer/blogga/massor. Så då tänkte teknikfreaket Fannii "vad kan det vara för skillnad mot blogg.se?" och det kan jag berätta för dig att skillnaden är ENORM. Där kan man inte ens på ett samlat ställe ändra vad som kan jämföras med stilmallen här på blogg.se.

Kanske är det jag som är allmänt nyfiken men ack så blond och inte tar mig den tiden att försöka fatta fullt ut. Men jag är ända nyfiken på vad det är för något. Någon av mina få läsare som har någon vidare erfarenhet av det? Mejla mig gärna då! Bara att klicka på "Contact me!" och skriva  (;

Nu ringer pappa. Så nu kanske dom säger nåt vettigt och kanske fixar dom antingen genom deras datorer med SIM-inställningarna eller så skickar dom hem ett helt nytt SIM-kort. Bara det går fort så är jag nöjd! *Väntar på att det ska hända något.* Jippi, mellan 20-30 minuters väntetid.

Jävla skit, det fungerar inte. Får be farsan ringa IGEN och beställa ett nytt SIM-kort även om kvinnan i telefon sa att det inte skulle vara något fel på det jag har nu. För det står ju hela tiden "Det kan vara ett tillfälligt fel eller så är inte ditt SIM-kort anpassat för datatjänster." Då tror jag nog att det är ett nytt SIM som behövs. Teknikens under.........
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: