till dig Fanny,
2010-04-22 / 02:23:14 / Tankar & Åsikter


1,5 år sen


ett halvår sen

jag känner nu att jag behöver skriva dethär till dig Fanny, visa det offentligt, så att folk förstår mig.
jag vill berätta för dig vilken underbar person du är.
det spelar ingen roll hur dåligt jag mår eller vilken tid det är på dygnet, du får mig alltid att skratta.
fan, jag har varit en så dålig vän, jag har inte alltid funnits hos dig när du behövt mig som mest. förlåt.
det gör ont i mig när jag tänker på hur många gånger jag har tagit dig förgivet. något jag ångrar fruktansvärt mycket.
om människor förstog vilken enorm potential du har, hur omtänksam och äkta person du är, men framförallt att du är så snäll så det gör ont.
jag skäms över att jag så sällan säger hur mycket du betyder för mig, vilken stor plats du har i mitt hjärta.
du är värd så mycket bättre än vad livet har gett dig.
när jag ser dig skratta så påminner du mig om hur bra jag mår när jag är med dig.
jag skulle kunna skriva en hel roman om dig,
men det jag vill komma fram till är att jag älskar dig Anna Fanny Maria Welker.
jag skulle ge mitt liv för dig.
vad du än gör för val i livet, så finns jag alltid vid din sida. alltid.

/Lovisa westerlund
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: