mmmmh, vårr
2010-04-04 / 17:05:01 /

ÄNTLIGEN! Nu jävlar är det vår, termometern ligger på strax över 30-gradersstrecket på husväggen i solen och i skuggan är det iallafall över 12. Knappt nån snö kvar och det skvalpar som bara fan i stuprännorna. Sånt blir jag glad av. Vår. Just nu sitter jag på de få trappsteg som finns upp till lekstugan i solens hetta med munnen full med Fünf Kräuter. Om du inte vet vad det är behöver du inte veta heller. Goda är dom iallafall. Och jag mitt smartskaft glömde såklart rullen med toapapper som jag är SÄKER på att jag stoppade i fickan innan jag begav mig ut. Men fan heller, den ville inte följa med. Om jag skriver massa fel är det för att jag knappt ser vad vad jag skrivit för solen är för stark och ljusstyrkan är redan maxad. FUCK VA RÄDD JAG VART. Helvete, ååh. Hela webbläsaren försvann men kom lyckligtvis tillbaka efter tre sekunder. Åh helvete vad jag blev rädd. Aja nu ska jag nog stänga av datorn en sekund och fota lite istället. Blev lite nostalgisk av brors musikval tidigare när jag låg i sängen för jag knappt kunde andas. Men jag återkommer senare med nån bild kanske.
BAJBAJ
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: